meldaa41 Kızlar D vitaminini nasıl kullanıyorsunuz? Goodday D3K2 var bende sprey şeklinde ağza püskürterek kullanın yazıyor ama benim midem almıyor kullanamıyorum. Diğer damla olanlar gibi gıdayla birlikte nasıl alabilirim var mı kullanan ?
Elisa0110 meldaa41 ben ocean d3k2 kullanıyorum sabahları kahvaltı da yağlı gıda ile al demişti doktorum bende yumurtanın üzerine felan 1 damla damlatıp yiyorum
_Umayinannesi meldaa41 ben d- vit kullanıyorum sabahları ilk lokmama 4 damla damlatıp yan etki görmedim ikinci şişe
meldaa41 Elisa0110 Tadını çok değiştiriyor mu yediğiniz şeyin ya ben bir kere denedim onda da direkt boğaza sıktım öğürmekten yemek de yiyemedim iğrenç bir yağ tadı vardı😅 Şimdi dediğiniz gibi gıdayla denemek istiyorum
meldaa41 orhismommmmmm Ben de hap istiyorum ama ısrarla sprey veya damla yazıyorlar. Kendim hap alsam olur mu acaba
baharsst orhismommmmmm bende d colefor kullaniyorum haftada 2 kere 20.000 lik. Sağlık ocağı yaziyor. Devletin ilaci
meldaa41 _Umayinannesi Ne tarz gıdalara damlatıyorsunuz yağlı olması şart mı acaba? Doktor bana hiç olmuyorsa ekmeğe damlat reçel sür ye demişti ama yağlı şeylerle almak gerek diye biliyordum arada kaldım
meldaa41 baharsst Ah keşke daha erken sorsaymışım az önce sağlık ocağından geldim yazdırırdım bilseydim 🥲
orhismommmmmm baharsst hadi ya aşkım benim ilaç bitmiş direk gitsem vermezler mi illa sağlık ocağına mı gideyım
meldaa41 Elisa0110 Az önce sprey olanı ekmekte denedim midem bulandı olmuyor daha kullanamam 🥹 Hap istiyicem mecbur
Elisa0110 meldaa41 sprey zaten yemekte kullanılmaz ki damla şeklinde olanı almanız lazım ya da hap olanı
aysegulk07 meldaa41 ekmeğe damlatıyorum tadını almıyorum gaywt iyi sizinki spreyse ekmeğe püskürtün olur bence öyle doktora da sorarsınız sonuçta her türlü mideye gidiyor bi de sabah kahvaltıda kullanıyorum emilimi daha iyi oluyormuş
meldaa41 aysegulk07 Spreyi bu sabah kahvaltıda denedim damlatıp ama tadı gerçekten çok kötü ya dediğiniz gibi damla alıcam en sonunda
meldaa41 Elisa0110 Eczaneye sordum aslında gıdaya bir iki fıs sıkarak kullanılabilir dedi ama benim kullandığım markayla ilgili sanırım tadı çok ağır geliyor bulantı yapıyor. Mecbur değiştiricem başka çarem kalmadı