🔹Doktor seçerken en çok neye dikkat ediyorsunuz?
🔹Gerçekten memnun kaldığınız kadın doğum doktorlarını yazabilir misiniz?
Ayrıca devlet mi özel hastane mi tercih ettiğinizi ve nedenini de paylaşırsanız, doktor arayanlar için çok faydalı olur 🙏
🌸 Benim doktorum İzmir’de Egepol hastanesinde Bülent Turgut Ay. Hem gebelik sürecinde hem de doğum sonrasında ilgisi, alakası ve tecrübesiyle gerçekten içimi çok rahatlattı. Her kontrolde detaylı açıklamalarıyla insanı güvende hissettiriyor. Özellikle endişelendiğim, negatif düşündüğüm her konuda beni sakinleştirip daha pozitif bakmamı sağladı.Süreç boyunca sadece bir doktor gibi değil, gerçekten anlayan ve destek olan biri gibi hissettirdi. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.