gizemseker 9 gün önce 3.vajinal doğumumu yaptım eğer ölüm gibi bişey olsaydı defalarca cesaret edip doğuran olmazdı böyle düşün ☺️ sancılar birden ağır gelmiyor doğuma yaklaştıkça artarak geliyor doğum anı ise alt tarafı hiç hissetmedim daha doğrusu o an neren ağrıyor kesinlikle anlamıyorsun 🙈😅 bi anda olup bitiyor saniyeler önce o acıyı çeken sen değilmişsin gibi mucize kısmı burası bence 🥰 benim hiçbirinde kesi ve dikiş olmadı bu da çok büyük rahatlıktı hiç yatmadım doğum yapmamış gibi umarım vajinal doğum isteyen bekleyen herkes sağlıkla,kolaylıkla en güzel şekilde kucağına alsın bebişlerini 🙏🏻🫶🏻