Kızlar yanlış anlamayın bilmediğim ve kafamı karıştırdığı için soruyorum sonuçta vajina da yırtılıyor ya da kesiliyor hatta bazısı 40 günde iyileşti falan diyen de var ama sezeryan öyle değil 10 gün de iyileşiyor topluyorsun maksimum ne gibi bir farkı var bazen normal doğum yapayım diyorum ama bu kesi ve yırtıklardan dolayı diyorum ki orası da kesiliypr orası da en iyisi sezeryan olayım ama normal doğum da insan doğasında var bilemedim bir aydınlatır mısınız