Esraysr16 kendini strese sokma lütfen, senin için de kolaylıkla doğum olması için hazır olman çok çok önemli. Evet zor, evet belki de daha önce çekmediğimiz kadar canımız yanacak ama sonunda dünyaya kendimizden bir parça getireceğiz.
Bir şekilde o bebiş doğacak ve sana dünyadaki en güzel mutlulukları yaşatacak. Belki de doğumun su gibi akıp geçecek, kolaylıkla ayağa kalkacaksın zaten.
Kadınlar güçlü oldukları için bizlere verilmiş bu doğum yeteneği. Sen de anneliği tadacak bir kadın olarak çok güçlüsün. Kendin için, bebişin için pozitif olmaya bak 🤍