ceydaasya begumkaya2 bende bugun yine nst girdim düne bakarak biraz daha hafif çıktı sancılarım hafif ama sıklaşmış. Açılmam yine yok. Daha var sanırım bir kaç gün. Bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşAllah 🙏
begumkaya2 ceydaasya Aminnn inşallah önemli olan o zaten, sağlıkla gelsinler de ne zaman ve nasıl istiyorsalar öyle gelsinler. Biz yani birçoğumuz diye genelleme yapacağım gördüğüm kadarıyla vajinal doğum istiyoruz ama karar bebişlerimizin☺️
ceydaasya begumkaya2 evet hepimiz vajinal doğum istiyoruz inşAllah nasip olur bir avazda doğruruz çok ağrı sızı çekmeden bebişlerimizi 🥰🙏
esma0234 Gecekusu42 doktorum gelişiminde bir sorun yok herseyi uyumlu dedi gelse sorun olmaz dedi ama bilmiyorum 37 yi ortasını görürüm diye düşünüyorum sancılarım yok
begumkaya2 ceydaasya İnşAllah ya, hep öyle dua ediyorum. O zamannn nasipse doğum yapan buradan da haber versin🥰
fgormez begumkaya2 9 Nisan’a gün aldık 😊38+1 haftalık şu an bugün belime sancı girdi ama devamı gelmedi bakalım kilosu 3200 dün kontrol vardı herşey normal şimdilik
begumkaya2 fgormez Oh çok şükür, herşey normal olsun, bebişlerimiz iyi olsun da gerisi hallolur ya allahın izniyle🥰
Esraysr16 37+2 beklemedeyiz herşey güzel bi sıkıntı yok bebek dönük ama kanala girmemiş daha dedi doktorum normal doğum şuan için çok fazla korkuyorum napıcam bilmiyorum haftaya tekrar kontrol var nst giricem
begumkaya2 Esraysr16 Doğum şeklinden mi korkuyorsunuz peki, haftanız yaklaşmış ama biraz daha var gibi vakit
Esraysr16 begumkaya2 evet aslında her iki doğum seklinden de korkuyorum ya asla yenemiyorum korkumu napıcam bilmiyorum az kaldı şu an 37+6 yarın 38 oluyoruz nasipse
esalsby 37+3 üz şu an. Doğum pozisyonunda ve göbeğim aşağı düştü gerçekten. Kasıklarımda doluluk hissediyorum bacak hareketlerim de kısıtlandı bundan sebep. Karın sertleşmelerim de yoğunlaştı. 1 haftayı atlatırsak iyi 😂
P16 esalsby karın sertleşmesi bende de var sık sık oluyor bu durum doğumun yaklaştığını gösterir mi? Ne anlama geliyor yani? Ben bebeğin hareketlerinden dolayı oluyor sanıyordum 😬
begumkaya2 lala_666 39+0 olduk aynı durum bizde de var, keyifleri yerinde çok şükür diye düşünüyorum😂🌸
bsraaybars begumkaya2 bugün benim nst de 60 lara çıkan düzensiz sancılarım çıktı tekmeleri o kadar kuvvetliki maşallah doğum sancısı mı yoksa tepik mi yiyorum anlamıyorum dedim doktora 🙈 bol bol yürüyüş yap çömelme hareketleri yap dedi doktorum 😃 karnım çok sık sertleşiyor ne zaman sancıları sertleşmeleri dakika tutcaz onu bile bilmiyorum bilen biri anlatsın nolur 😁 oğlum da ben gibi koç olacak 🫢
maco61 begumkaya2 36 haftalık olduk 38 de alacak doktor 24 nisan gibi zorlanıyorum ben ya senşn bitmiş sayılır daha.2 haftam var benim🥺🥺 Geçmiyor zamannn
begumkaya2 maco61 Bizimde gelmezse eğer haftaya Salı yatış yani sanırım bir haftamız daha var, kendiliğinden pek gelesi yok gibi beyimizin😂 Sağlıkla gelsinler de gerisi önemsiz ya
P16 ece_469 eğer kilosu önden gitmiyorsa bir sıkıntı yoksa bir şey dememiş olabilir ama bu söylediklerim doğumun kolay geçmesi için çok önemliymiş normal doğuracaksanız yani
ece_469 P16 Kilosu biraz önde gidiyor, yanılma payı da olabilir dedi doktorum. Makineden kaynaklı fazla ya da eksik olabiliyormuş. 37.haftada 3.400 dedi ama karnın öyle göstermiyor da dedi mesela. Bu hafta perşembe randevum var gidicem kaç diyecek bakalım.
esalsby P16 rahim kasıldığı için oluyor yalancı kasılma dedikleri. Son haftalarda artarmış normal bir şey de ben birkaç gündür yoğun hissediyorum o yüzden öyle tahmin ediyorum 😂
marti ece_469 ece_469 benımde 37+2 dündü kontrol 3400 olmuş normalse kılo alımı yavaş olan bır bebektı oğlumu 4 kılo doğmuştu buda erkek bebek sevınmıstım bıraz zayıf olsa hemen çıkar dıye 3 gebelık alttan muayene edılmedım haftaya eder heralde dıye düşünüyorum