melyyssa melisakayaa44 bizimki göstermemişti 17 18. Haftalarda öğrendim net olarak. Detaylı ultrasonda da kesinleşmişti 22. Hafta.
mervekalkann melisakayaa44 Bebeğin pozisyonu uygun ise 12 li haftalar itibariyle tahmin yapacaktır doktorlar ama devlete gidiyorsanız en erken 16. Haftada söylüyorlar. Benim bebeğim pozisyon vermediği için 21+2 de anca öğrenmiştim.
meldaa41 melisakayaa44 Bugün 12 haftalık arkadaşımla kontrole gittim doktoru tahminde bulundu ama kesin değil iki üç hafta sonra kesinleşir şu an erken dedi
yagmurfatma Yaklaşık 14 haftalıkken kıza benzetti sonra gittim erkek dedi şuan 24deyim devlet Hastanesi’ne acile gittim ordaki doktorda kıza benzetti detaylı ultrasona girdim cinsiyet göremedi ne beklicrmi bende şaşırdım başıma gelen varmı
meldaa41 yagmurfatma Detaylıda nasıl göremedi görmediyse de her yerini detaylı incelemeden gönderdi mi doktor gerçekten 🤷🏻♀️ Git yürüyüş yap çikolata ye birazdan yine gel bakalım falan demedi mi saçma olmuş
yenianneoluyorumben34 Devlet hastanesinde ikili tarama sırasında perinatoloji doktorum 12+3 bebiş 13+1 uyumlu çıktı %90 kız dedi bakalım ☺️☺️☺️
melisakayaa44 yenianneoluyorumben34 devlette ikili tarama oluyor mu bilgim yoktu bilgi verme şansınız var mı nasıl oluyor
aysebeyza1 Devlet hastanesinde söylemedi sadece erkeğe benziyor dedi aynı gün özele gittim 12+4 te bacak arasını net bi şekilde gösterdi oğlum olacak ☺️