Ben üç yıl önce orda oğlumu doğurdum özel hastanede doğum yapan arkadaşlarımdan bile çok daha iyi deneyimim oldu ilgi alaka herşey çok güzeldi doğum yapana kadar annem yanımdaydi bebek bir dakika bile yanımdan ayrılmadı aynı odada doğum yaptım aynı odada yatmaya devam ettim çok güzeldi şuan yine hamileysem yine orda yapardım umarım tekrar aynı şans olur bazen belli olmuyor