mervebyrt1_ Merhaba arkadaşlar, Çam Sakurada doğum yapanların düşünceleri nelerdir? Suda doğum yapan var mı orada. İnternette çam Sakurada suda doğum videoları gördüm mümkün olursa takipli olarak oraya geçip süreci oradan devam ettireceğim
Busranur_mnts mervebyrt1_ orda suda doğum yok 1 odada göstermelik var ben 2 ay önce orda doğum yaptım olumsuz bi durum olmadı ama çok da memnun kalmadım eğitimde anlatıldığı gşbi dwğildi pek. O anki ekiple alakalı tamamen de hiç kalkamadım hep nstde kaldım o zordu
Kartaly mervebyrt1_ Normal doğumların hakkını vermişler mi de suda doğum koymuşlar. Hiç sanmıyorum şahsen. Varsa da sana bana değil, içeride tanıdığı olanadır o imkan.
themissruee ben oranın gene okuluna katılmıştım tek bir odasında küvet var. ancak benim eğitime gittiğim dönemde henüz başlamadığını dile getirmişlerdi hijyenden dolayı bence oraya gidip oradaki ebelerle daha detaylı konuşabilirsiniz. Genelde ebe polikliniklerinde ya Beyza ebe ya da Esra ebe oluyor tüm sorularınıza canı gönülden cevap veriyorlar
12245 Busranur_mnts bende geçen perşembe doğum yaptım mükemmel iki ebeye denk geldim armağan ebe ve ipek ebe çok iyilerdi aşırı memnun kaldım
wind Busranur_mnts ben oraya gidiyorum daha çok başındayım doktor güzel ilgileniyor ama doğumla ilgili çok da memnun değiller. Ne diyorsunhz bu konuda
minikmucizem26 12245 doğumunuz nsl gecti orada acaba? Ebe doktor ekibinin davranışı tutumu nsl hastaya karşı …? Bnde orada dogumu dusunuyorumda araştırma icetsndeym
wind 12245 benim de gebeliğim çok yeni oraya başladım doktordan da gayet memnunum ama sszeryan doğumla ilgili çok iç açıcı şeyler okumadım :(
Busranur_mnts wind ben olumsuz bi durum yaşamadım genel olarak iyiydi acilden giriş yapılıyor önce orda muayene oluyorsunuz hem acil hem de doğumhane ekibi iyiyse çok güzel geçer doğumunuz benim suyum geldi çok geldiği için beklemeden gittim biraz uzun oldu süreç eğer sancılarınız gelirse mutlaka bekleyin evde
wind Busranur_mnts sezeryan olucak canım. Ondan sordum sezeryandan genelde memnun değiller. İlk doğumum sezeryan oğlum kaka yapmıştı 40+2 de
12245 minikmucizem26 bana çok iyilerdi 2022 de orda doğum yapmıştım bu kadar memnun kalmamıştım erkek ebe doğumu gerçekleştirdi yanında bayan ebelerde vardı ilgi alaka muhabbetleri iyiydi gerçekten
BayMel Çam sakurada yarı özel doğum oluyormuş öyle duymuştum bilgisi olan var mı şartları nasıl oluyor
mervebyrt1_ Bilgilendirme için teşekkür ederim hanımlar 🍀 videoda suda doğum varmış gibi gösterilince bende öyle sanmıştım malumunuz özellerde çok pahalı
wind Busranur_mnts yok ya dikişleri asistanlar atıyormuş tam bilmeden estetik dikiş atmıyorlarmış çocuğu giydirmeyenler de varmış. Kafam karıştı benim