kaya_kaya cylnboran04 tamam canım bel ağrısı kasıklarına falan atmaya başlayınca dakika tut düzenli mi değil mi diye. Nişan gelince acilde birşey yapmıyorlar gönderiyorlar sancı olunca gel diyorlar açıklık bakıyorlar sadece
prenses99 cylnboran04 benim ikinci çok kolay oldu Allah herkese kolay doğum nasip etsin sağsağlim inşallah
kaya_kaya cylnboran04 ay gözün aydın canım çok sevindim bır sıkıntı olmadı dimi, doğumun nasıl geçti.