cylnboran04 benım doktorum Nısan gelınce hemen gelmene gerek yok demiştı onemlı olan bebegın hareketlerını hıssetmen ve sancılarının arasındaki sure yıne tabıkı doktorunuz varsa haber verın yada nısanı daha önceden gelen bırısı sıze daha doğru bılgı verır