Saat tam sabah 9.55den itibaren sürekli bakın orda cam ve sakurada ışıl hanıma yaptırdım çok memnun kaldım o kadar ilgiliydi ki hep konuştu benle çocuğumun renkli usgsini de gösterdi telefonla çekmemi bile istedi Allah ondan razı olsun ❤️ bi de ben 2 kere aldım ilkte yüzünü göremedi 2 hafta sonra tekrar randevu aldım ışıl hanıma hemn buldum saatlere dikkat edin ama sabah 9 55 den itibaren sürekli sisteme girin hıc özele dünyanın parasını ödemeyin bu 3.Çocuğum öncekileri özelde yaptırmıştım şimdi hersemii devlete gidiyorum ALLAH nasip ederse inşallah doğumu da devlette düşünüyorm