Epu altıma serilmesi için en genişinden hasta bezi aldım 😂 sezeryan olacağım için başta depend vs değil hasta bezi önemli. Sonda doğumdan 3 saat sonra felan alınıyor o sürede zaten kanamanın çoğunluğu gelmiş oluyor... ayaklanıp üzerini giymen içinde 1-2 saat daha bekliyosun... Sonrasındada tek kullanımlık pedler iyi oluyor. İlk doğumum yazdı 2. De yaza denk gelecek zaten ter basıyor herşey terletiyor birde kilot bez beni boğar🤦🏻♀️ Düzenli değiştirip bildiğimi kullanırım... çok para dökmekte istemem şahsen bunlara evde ped dolu.