ozklay Merhaba Güzel annelerrr, kaçıncı haftadasiniz ?korku var mı? Ben çok heyecanlıyım ya kendi kendime aksiyon yaratıp kalp ritimlerimi değiştiriyorum🤭
Gecekusu42 Ay sizinde az kalmış çok heyecanlııı Bizimde son 26 görünüyor ilk gebeliğim Hem heyecan hem korku birazda duygusalım inşallah vaktinde ve sağlıkla kavuşuruz 🫶🏻🤲🏻🌸
ozklay cylnboran04 Ahahah pek nazlı bir bebişş desenize 😂🤭 sağlıkla gelsin 🤍 cinsiyeti nedir ? Kız bebek gününü bekler diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum🫠
ozklay aliramoO Maşallah, hızlı mı geçiyor size göre yavaş mi? Sağlıkla gelsin inşallah güzel annesi 🤍
kubra5441 ozklay normal doğum gözüküyor ama suyu sınırdaydı dün pazartesi tekrar ölçecek suyunu. Azaldıysa sezeryana alırlar diyolar. Doğum belirtisi hiç yok bende daha gider senin diyordu doktorum