blackeagle eskiden yedikleri gıdalar bu kadar katkılı değil ve daha doğalmış malesef. Herşey zamanında tüketiliyormuş. Şimdi hangi sebze, meyve hangi mevsime ait belli değil. Tavuk, et desen hormon dolu. Ben doktoruma sonuna kadar güveniyorum. Kullan dediği vitaminleri kullanıyorum. Özellikle omega ve kalsiyum emzirirken de devam. Doktorunuza güvenin arkadaşlar