mervealpt Yolksac ve kese var bebek yok haftaya bakalım dedi vajinal ultrasonda devlet hastanesnde muayene oldum ama ultrason fotoğrafında bebek var gibi duruyor 6+2 haftalık
baharsst mervealpt bende 6+1 im. 3 kese gordu. 1. Kesede embriyo 4mm ama diger kesede göremedi erken dedi. 10 gun sonra cagirdi
1_2_3_4 mervealpt bende aynıydı keseyi gördük ama bebek yoktu ben biraz 8 haftalık felan bekledim gittim daha rahat duymak için çok şükür 24 haftayı tamamladık
prensannesi__58 mervealpt ilk defa mı gıttımız muamele canım daha önce gıttınız mı Bnde pazarteso 5 w 3 olcam gıtsek mı beklesem mı dıye kararsızım
baharsst mervealpt 3 kese gordu ama. İki kese büyük. 1 kese küçük. Kayboladabilir bebekde oluşabilir dedi. Çok erken oldugu icin 10 gun sonra bakalim dedi🥰🥰
annne_ Bende de 6+1 de bebek görülmedi kese küçük olduğu için görünmeyebilir dedi ve pazartesiye randevu verdi.
nur1124 Ben ilk beta verdiğimde 35 di sonra ikincide 581 olmuş ve bi kere de ikiz gebelik öyküm var şuan beş haftalık bu gebeliği betanın bi önemi oluyor mu cogul gebelikte
baharsst nur1124 18 martta regl olacaktim. 15 martta 26 idi 19 martta 510 idi. 23 marttada vajinal ile keseyi gordu 4+5 idi.
nur1124 mervealpt benimki bir anda 35 den 580 olmuş ve bu gebeliği daha Bi farklı iki tane cocugum daha var ama onlarda bu kadar halsiz ve yorgun olmamıştım ben