Hamileliği bence hamilelik bitip bir üst levele geçince güzel hatırlayacaksınız😂 annem hep der ki bi doğurda bebeğe kim olsa bakar ama karnındayken ne çektiğini bir tek sen biliyorsun başkalarının anlaması mümkün değil. Başlarda kusma depresyon ortalarda ağrılar sonlarda doğum nasıl olacak endişesi o yüzden bence hamilelerin gerçekten duası kabul oluyor ödül gibi bişey 😂