bsrelif ilk hamileliğim 27. Haftadayız ama hamileliği hiç sevmedim , tansiyon düşüklüğü problemi yaşadım , bir kaç gündürde hafif yükseliyor , onun dışında çarpıntı , mide bulantısı , sık acıkma , bazen iştahsızlık , yemek yapamadığım günler olduu ama sevmedimm oğlumu çok seviyorum selametle kucağıma almayı bekliyorum ama hamileliği sevmedimm ve ikinci bir çocuğu asla düşünmüyorum ,