miraygmssoyyyyy Çarşamba 380 küsür Cuma 496 Pazar 523 Çarşamba Yolk saç ve kese görüldü Perşembe 4 gün aradan sonra beta 507 düşük mü yapıyorum ne oluyor Allah aşkına biri birşey söylesin
buketdeniz19 miraygmssoyyyyy büyük ihtimalle düşük olabilir beta düştüyse o değerle iyi bir doktor olmalıki keseyi ve yolk saçı görmüş benim doktorum 5000 olmadan bakmadı bile betam anca gördü yolk saçı
Smy17 miraygmssoyyyyy normalde kese görününce beta bakmıyor tekrardan doktorlar. Ama sizin bakılmış şöyle yani aslında sizin yapacağınız bir şey yok. Kese görünmüş genelde 1 haftaya tekrar çağırıyorlar bebeği görmek için görünmediyse yine bekletiyorlar bu süreçte kanama vs olursa acile başvurmanız söyleniyor vs. Tabii beta düşüyorsa kanama da başlayabilir bilemiyorum Rabbim yardımcınız olsun
Keziban miraygmssoyyyyy ay o kadar hakim değilim çünkü benim de değerlerim ilk başta yüksekti sonra düşmüştü gebelik sonlanmıştı ama böyle kese görülecek duruma gelmemiştim ben birkaç gün içerisinde sonlandı
Keziban miraygmssoyyyyy tabi tabi şu an hamileyim 27. haftamdayım ama hemen olmadı tabi.çünkü benim o zamanlar bebeğim dokuz aylık falandı yaklaşık iki yıl aradan sonra hamile kaldım
Keziban miraygmssoyyyyy kusura bakmayın geç gördüm kadın doğuma acile gidin oradan size yardımcı olurlar
bahar_akdg miraygmssoyyyyy adetiniz gecikince mi kan testi yaptınız adetten önce mi çünkü 380 iyi bir başlangıç değeri
vildann__ miraygmssoyyyyy canım betalarını takip et benimki de böyle oldu ben kimyasal sandım iki gün sonra yine kan verdim dedim hani kesin artık düşmüştür adet olurum sonra baktım ki meğerse değerim mi artmış dış gebelik oldu hiç kanama ile ameliyat oldu dikkat et kendine
miraygmssoyyyyy vildann__ ilkte kahverengi akıntı gibi öğlen 1 den beri durdu ara ara geldi sonra kırmızı peçete dolduracak kadar silik şekilde dolu dolu değil şimdi kahve rengi pıhtı şeklinde geldi ağrım 5 dakika geldi geçti ne yapacağımı şaşırdım şuan