ogrtmen ilk zamanlarımda böyle bir başlık aramıştım fakat Van’la ilgili işe yarar bir öneri bulamamıştım, faydalanmak isteyen olursa diye yazıyorum: devlet
Bölge hastanesinde rastgele doktor seçiyorum açıkçası cezmi akkuşa bir kere gittim bir daha gitmedim, Ayşe Firuze memnun kaldım iyi bir doktordu
Gitmeniz için öneriden çok kime gitmemeniz gerektiği hakkında öneride bulunabilirim. Merve hanıma bir kere mecburiyetten gitttim böyle kötü bir muamele olamaz yanımdaki kadınlar da çok şikayetçi oldular, o gün yanına bir doktor hanım daha geldi beraber baktılar ismini bilmiyorum ama başörtülü, genç ve eyelinerı kaldı aklımda:) hastalara o kadar kötü davrandılar ki yanımdaki kadın çıkarken cimere şikayetten bahsederek çıktı