berraghjgj birerkekannesi__ maşallah ne kadar çabuk geçmiş benim hiç günlerim geçmiyor sanki her gün gün sayıyorum doğuma şu kadar kaldı diye bir de ikinci benim ama birincisi gibi heyecanlıyım 🙈🙈
berraghjgj birerkekannesi__ son olarak bir şey daha sormak istiyorum ben isteğe bağlı sezeryan olmak istiyorum Tuğba hanım illaki normal doğum diye tutturan doktorlardan değil değil mi
birerkekannesi__ berraghjgj yok canım değil benim 37 + 5’te çok az suyum geldi istersen normal istersen sezaryen dedi ebe suyum zaten azdı kendim dedim sezaryen suni sancı çekmek istemedim lokman hekim de işlemlerimi yaptılar gece birde Tuğba Hanım’ı çağırdılar geldi beni sezaryene aldı
berraghjgj birerkekannesi__ bu gidişle sorularım bitmeyecek hakkınızı helal edin 🥰🥰 sezeryan ücreti ne kadardı acaba
birerkekannesi__ berraghjgj 50 bin 🥰 sonrasında 1 hafta ve 40 kontrolü var 🥰 benim ilk ya ama zaman çabuk geçiyor elhamdülillah
birerkekannesi__ berraghjgj helal olsun ne demek muayene ücreti de 3 bin bu arada 1 kontrol 1 muayene
berraghjgj birerkekannesi__ ben 30 haftamdayım 32 haftama girince ilk defa gideceğim ona acaba kabul eder mi
birerkekannesi__ berraghjgj eder canım niye kabul etmesin hamile kalır kalmaz bana geleceksin diye bir kural yok sonuçta
gulluomer31 Bende gökhan güler gidiyorum çok memnun doğumunda orda yapacagım 3 . Sezeryanım ve de tüplerimi baglatacagım özel gibi ilgileniyor birde sefa metehan ceylan var ikisi çok iyi doktor tavsiye ederim