yasemincel65 benimki de biberona alışınca gündüz 2-3 dk emip bırakıyordu ve ağlıyordu mama veriyodum ama gece boyunca hep mememdeydi ve yanımda yatıyordu, gece emzirmek sütü de arttırıyor ama yanında alıştırma şuan ben o kadar zorlanıyorum ki, ben bebekle de çok inatlaşmadan sürekli emzirmeye çalışıyodum birini bıraktıysa hemen diğerine onu da bıraktıysa diğerine öyle öyle bi kaç tur tekrarlıyodum hiç olmasa çekmiş oluyor, birde göğüs dolmuyor diye bişey yok aslında süt hiç bitmez sadece geriden gelmesi biraz uzun sürebiliyor onu da ben sağımla çektirip bi kaç dk sonra yine emziriyodum