aysgl330633 mrveyre genelde bütün önerilere aynı isimleri yazıyorum🤣 Mihra Aksa Zümra Âlâ Ecmel Vera İlya Şifanur Tutku Aydan Eylül mira Hifânur
newchapter aysgl330633 ilya ismini koymayı düşünüyorum ama farklı dillerde anlamı varmış. Tütkçede herhangi bir anlamı var mı bildiğiniz😊
mdc0860 mrveyre NEVA Ses ve Müzik: Güzel ses, melodi, ahenk, seda. Kültürel/Müzikal: Türk sanat müziğinde bir makam adı. Refah ve Güç: Zenginlik, mutluluk, refah, güç.
Dygkyz Bizde bi türlü bulamadık ne desem beğendiremedim babaya .Sonuçta onun da kızı içine sinsin istiyorum ama bu gidişle isimsiz doğacak sanırım 😂
Cicianne55 mrveyre Kızımın ismi Melisa 🌺 ikinci kızım olsaydı ismini Nergis düşünüyordum. Miray ismini de çok seviyorum.
hulyasya87 Ben hep kız olacak diye düşünmüştüm Oğlum geliyor☺️ kızımın adı Asya buda kız olsaydı Lidya olucaktı (güzel olan , Asil olan ve Cennet bahçesi) demek.
htcbnbn mrveyre bizim henüz cinsiyet belli değil ama kız ismi olarak Hafsa düşündüm bilemiyorum kararsızlıkta var 🤣
busrabaskal hdyeycll_ yeğenime Mihrimah koymuştum kızıma mihrişah koydum 2.ye hamileyim onada mihre düşünüyoruz 😃
hdyeycll_ busrabaskal Çok güzel ismler adlarıyla yaşasınlar 🌸 Banada erkek ismi önerirmisiniz aklıma pek gelmiyor 😂
bemekli8gmailcom Benim de bi kızım var adı Defne Asel cok begenerek koymuştum isminin anlamınıda taşıyor 💗🥰 bi de oğlum var şimdi de 3.ye hamileyim 25 haftalık tekrar bi kızım olacak aklımda isim var ama eşimle anlaşamıyoruz 😀 bu gidişle isimsiz doğacak 😅🤭
zeynepc96 bemekli8gmailcom bizim de kızımız olacak ismini Defne Asel koymayı düşünüyoruz. Bi tane de oğlumuz var ismi Çınar Aras 🐻 Kızınızın ismini taşıdığını söylemişsiniz karakter özellikleri nasıl merak ettim ben de