momyflow mrveyre ilk kızımın ismi Belis Su ‘belis aşkın ilk meyvesi’ demek, ikinci kızıma da Alara ismini koyacağız ‘mitalojide su perisi’ demek🥹🩷
hdyeycll_ mrveyre Pazartesi öğrendik oğlumuz olacak be hep kız ismleri düşünmüştüm size söyleyeyim 🥹💙 Mihrimah , mihre , eflin , efnan , doğa , 🌸
busrabaskal hdyeycll_ yeğenime Mihrimah koymuştum kızıma mihrişah koydum 2.ye hamileyim onada mihre düşünüyoruz 😃
eminaas Gokturkmom_ bu aralar çok hoşuma gidiyor isim önerisi isteyince söylemiyorum koyarlar diye birkaç seneye kızım olursa inşallah koyacam 😂😂😂buradakiler koyabilir