maviportakal_ 2 sene önce yeğenim doğmuştu jimerde oda süslemesini biz yapmıştık. Bu sene de ben doğum yapacağım ama süslemeyi kendim yapmak istiyorum. Neden kabul etmiyorlar ki ben o kadar para vermek zorunda mıyım yani onlara çok saçma olmuş bu karar