yelizguvendi maviportakal_ hemşirelerin ilgileri nasıldı ? Anestezi spinal mi epidural mi oldunuz nasıldı? İğne yapılırken çok hissettiniz mi ?Bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏
maviportakal_ yelizguvendi çok iyiydi ilgililerdi benim suyum erken geldi 3 gün doğum öncesi yattım çok iyi bakıldı spinal oldum hissediyorsun tabi ama acımadı
yelizguvendi yelizguvendi karna bası ne zaman yapıldı acaba en çok ondan korkuyorum uyuşukluk geçtikten sonra yapılsın istemiyorum🥹
smnkl yelizguvendi bende 15 nisanda doğum yapacağım :/ spinal sezeryan dayanabilir miyim nasıl olucak 3.ü doğumum ama bu spinal olucak diğer ikisi genel olmuştu cenk beye gidiyorum bu arada siz
smnkl yelizguvendi daha önceki doğumum orda oldu 13 sene önce memnun kalmıştım oğlum pembe mavi de doğdu 8 yaşında oda :)
muamma yelizguvendi merhaba ben dilek doğnanaşın gebesiyim doktorum jimer ile anlaşmaları bu günlerde kasılmalarım var doğuma alalım dedi bekliyorum sancımı sıklaşmasını jimer ile anlaştık memnun kaldınız mı özelde ilk defa doğum yapacağım 3. Doğumum
smnkl bsrm Bende 12 gün sonra nasipse jimerde cenk beyin hastası olarak spinal sezeryan olucam ve korkuyorum dayanabilir miyim diye :(
smnkl Bende 12 gün sonra nasipse jimerde cenk beyin hastası olarak spinal sezeryan olucam ve korkuyorum dayanabilir miyim diye :(
yelizguvendi smnkl benim doktorum da Cenk bey aynı gün doğumumuzda 🥹🥹 inanın canım çok tatlı her şey ürkütücü geliyor benim ilk doğumum olucak hiç bir bilgim de yok🥹 15 Nisan da 38+5 oluyorum sizin tam olarak kaç haftalık olcak bebeğiniz
bsrm smnkl bende ilk defa spinal oldum doktora genel yapsak dedim ama acil ameliyat olmam gerektigi icin spinal yaptilar ve herşey cok güzel hemen uyusmam gecti ve ayaklandım
yelizguvendi maviportakal_ karından baskı yapıyorlar mı hemşireler biranda gelip öyle bir şey duydum da bu beni çok ürkütüyor 🥹
smnkl maviportakal_ cnm bişey sorucam jimerde lohusa serbeti fln verdiler mi ve kuaför hizmeti var mı acaba:)
smnkl yelizguvendi bnmde 38+3 oluyor 15 nisan nasipse o zaman yaparız dedi cenk bey bakalımm nasıl olucak spinal nasıl oluyor korkarmıyım bilmiyorum hiç valla🤩
maviportakal_ yelizguvendi evet ama hiç de korkulacak bir şey değildi başta bende korkmuştum saniyelik bir şey
yelizguvendi smnkl inanın ben çok korkuyorum her şeyden 🥹🥹 Nilüfer’de Balkan mah ikamet ediyoruz biz siz?
smnkl yelizguvendi cnm bnm 2 doğumumdada karna bastırıldı odaya gelince ama abartma sadece hafif hafif karnı yokluyorlar kan birikme var mı nasıl diye mrk etme korkma ondan