selenayyvz Yeni hamileyim doktor tavsiyelerinizi merak etmekteyim Sakarya’ya evlendim o yüzden pek çevrem yok özel ya da devlet fark etmez tavsiyeniz var mı acabaaaa
-rabiss54- selenayyvz özelde reyhan kaplan hafizoglu iki sezeryan dogumum doktorumla gerceklesti gerçekten çok memnunum araştırmada sultan canan
sakaryamm54 selenayyvz Seahta Bülent Şener özelde Sedat Umur ikisine de takipliyim 31 haftalık oldum çok memnunum diğer gebeliğimde de bu iki doktora takipliydim güzel geçti
izguler selenayyvz özel adatıp hastanesinde Duygu Cebecik Özmüş, devlet hastanesinde Melih Demir kesinlikle. Melih Bey’e randevu biraz zor bulunuyor ama özel muayene açsa ona gider onda doğum yapardım öyle özenli tatlı bir doktor Allah razı olsun ondan 🥲
senurye selenayyvz adatip hastanesinde Melek cicek aydın a gidiyorum arkadaşlarım da gitti çok memnun kaldılar ben de memnunum tavsiye ederim
emineuc Devlette(eğitim araştrmada) sultan hanım ve melih bey, özelde beyhekimde gülten hanım, medarda Meryem hanım önerebilirim 🌺
nursen135 emineuc sultan Canan hiç çıkmıyor randevu listesinde sanırım artık randevu vermiyolarlar ona
cerenimo36 -rabiss54- Reyhan hanımdan memnun kaldınız mı acaba ? Bende daha yeni gebeyim karasuya taşınacağız da doktor arıyorum. Sezeryan dikişiniz, ağrınız, ilgileri nasıl geldi size
Cerenak Adatıp- Ertan Zan ben ve min. 4 arkadaşım kendisinde dogum yaptık çok memnun kaldık, sağlıkla gelsin yavrunuz 🙏🏻💕
newmom_____ nehrdnya yüksek ihtimal doğru çünkü videolarında göbeği çıkmış. Ve gebe bir hekime muayene olmak çok riskli doğumunuza yakın başka bir hekime yönlendirilirme ihtimali çok yüksek
Cerenak newmom_____ ben normal yaptım. 3 yil önce bir arkadaşım normal yapmıştı o çok tavsiye etmişti. ama kendisinde sezeryan doğum yapan arkadaşım da çok var ve hepsi dikiş konusunda çok iyi diyor kendisine
selenayyvz sakaryamm54 merhaba Bülent beye gidiyorum ama iki seferdir bu hafta kalp atışını duyacağız eşinizi almıyorum dedi sadece ultrason bakılacaktı sizde de durum aynı mı asla almıyorlar mı özele geçeceğim bu sebepten
Cerenak @yildirimsinem , yeni bir başlık açmışsınız doktor önerisi için, burada konu çok yeni konuşuldu umarım yardımcı olur size de 🙏🏻
sakaryamm54 selenayyvz Yok canım ya devlet hastanesinde hangi doktora gidersen git içeri eş almıyor Bülent Şener alanında iyi olduğu için doğumlarımda hep ona gidiyorum
naciyeekacar selenayyvz devlette fırat can söğüt eş alıyo içeri bu gün eşimle kalp atışını dinletti bize
selenayyvz sakaryamm54 bugün randevumuz vardı ama ne bebeğimi görebildim ne ultrason fotoğrafı verdi bana ne bebeğin sağlıklı dedi kalbinin sesi gelince haber verdi sağolsun haftasını söyledi bebeğin canlanmış dedi 10 gün sonra yine kontrol edelim seni dedi ve gönderdi ben pek memnun kalmadım açıkçası yeterli bilgiyi vermiyor bence her gittiğimde asistanı arayım randevumdan 1.5 saat önce gelmemi saatimde gelirsem doktoru bulamayacağımı söylüyor sonuçta insanlar çalışabilir uzak oturabilir bilmiyorum bana tuhaf geldi siz böyle bir deneyim yaşadınız mı
sakaryamm54 selenayyvz Şok oldum şuan ilk defa duyuyorum böyle bişey gerçekten kötü olmuş ne diyim bilemedim yaklaşık 4 yıldır gidiyorum hiç böyle bişey yaşamadım hatta yarın randevum var yine kendisine
sakaryamm54 selenayyvz Sanmam bişeyden şüphelense direk söylüyor çünkü. Kalp atışını duydunuz ya ilerlemeyi takip edecek büyük ihtimalle