dlkkrms tahamommy çok şükür bende korkuyorum bazen ecopirini bırakınca sadece iğne etki edermi diye çok şükür ediyomuş
Smy17 Dilan_50 doğuma kadar kullandım ben iğneyi yani erken doğum olduğunu düşünmüyorum. Şifa olsun inşallah 🩷
Derya2 Dilan_50 gebeliğimi öğrendiğim günden beri 0.6 lik kullanıyorum 39 haftaya geldim hala kullanıyorum doğuma kadar devam edecegim erken doğumu tetikleyen bir durum olmaz tam tersi doktor verdiyse kesinlikle kullanın sizin iyiliğiniz için vermiştir
ozgee1616 tahamommy morarma çok oldu bende ve iyileşmiyor yapcak yer kalmadı. Siz neler yaptınız bu durum için
tahamommy ozgee1616 ilk zamanlar bende de çok morarma oldu ekstra bişey yapmadım canım bi sağ bi sol hep morluğun üzerinden vurdum 😮💨
meryys ozgee1616 Bende 20 gündür kullanıyorum keseyi görür görmez. Sol koluma ne zaman vursak morariyor 🥺
balminnak Fuunndaaa kaçıncı haftaya kadar karından kullandınız hatırlıyor musunuz karınsan daha hızlı etkılı dıyorlar o yuzden kola gecmek ıstemıyorum