Acemiannes Sena_1997 erken değilmişmi biraz sert kumaş al kaşı karnını ben öyle yapıyorum çatlakta olmadı ama sakın tırnakla kaşıma çünkü ben ayaklarımı kaşıdım çatladı😔
Sena_1997 Acemiannes canim benimki zaten cok çatlamış cok zayıf hamile kaldım ya onun etkisi cok yok canim pek erken olmuo 37 de alır buyuk ihtimalle cunku dayanamıyorum artık:(
Glasscandy 37+5. 😌doktorum eşimle ilişkiye girmemi söylüyor. Spermde doğumu kolaylaştırıcı birşeyler varmış. Haftada 2-3 gün diyor. Fakat bir kere denedik ve çok zorlandım olmuyor 🙊 siz neler yapıyorsunuz bu kpnuda benim gibi sıkıntı yaşayan var mı?
Acemiannes Sena_1997 olsun sağ-salim kucağına almayı nasip etsin rabbim bir avazda kurtarsın hayırlı evlat olsun 👼🤲
Nryseda Eyeye ah canım sorma çarşamba günü gittim. Doktor 3.850 olmuş dedi. Haftayaa kadar olmazsa sezaryena alacak galiba. 40 haftayla uyumlu gözüküyor
ArinLinamm34 Ayseyucel kuzum benim bebeğim de kız dediğin gibi baze çok uyuşuk meraklandırıyor beni🤦♀️🤔 ama gün gün değişiyor işte Bi gün hareketli çok güzel Bi gün yok 🤦♀️ buda korkutuyor şu çarşamba gelsede gitsem Bi hastaneye başka bişey istemiyorum 🤦♀️