Eymnm Acemiannes Herşeyimiz hazır,çok güzel gidiyoruz 36 olduk bugün 18 gün sonra kucağımda miniğim Allah nasip ederse,heyecan ve sabırsızlıkla bekliyoruz🤗😍
Cansu1234 Hatice6606 nasıl çıktım nasil indim anlamadim cok kasmamaya calstm kendimi ben nefes alana kadar parmaklarni soktu 5 10 saniyede cekti az hissettm ama kasmamaya calismak lazm oyle hissetmiyorsun oldu bitti yani pek sorun yaşamadım canim ben
Flzmst Hanife_ benimde 35+4 ama 11 nisan sezaryen sizin normal flnmı hatta 40 haftam 20 nisan dedi ama sezeryanlı olduğum için 11 nisan da alınacak
Hanife_ Flzmst ben de gebelik şekeri var bebeğe geçmiyor dedi Dr um ciğerleri fln etkileniyo benimki de 35+0 da 3430 grdı
Melinoee Acemiannes Ellerim uyuşuyor benimde. Ayaklarım şiş ama sağ tarafım daha çok şişiyor. Yarın sağ bacak doppler çekimim var. 2 haftadır sola göre daha fazla şişiyor ve yürümeme engel olmaya başladı 😑 36. Haftadayım.
ArinLinamm34 Kızlar bebeklerinizin hareketleri nasıl bu arada.? 🤔 Benim ki bana biraz uyuşuk gibi geliyor Bi gün çok güzel hareketle Bi gün değil ve eskisi gibi tekmeler yok sanki sürünerek gidiyor 🤦♀️ endişeleniyorum bazen 🤦♀️ bu arada 35+1im
Ayseyucel ArinLinamm34 🤣🤣🤣 benimki kız... 35+4üm ... bazen kımıl kımıl bazen hiiiiçç tam uyuşuk... hatta bazen ay nie bu uyumuyor diyorum bazen niye hiç hareket etmedi diyorum...
ArinLinamm34 Ayseyucel kuzum benim bebeğim de kız dediğin gibi baze çok uyuşuk meraklandırıyor beni🤦♀️🤔 ama gün gün değişiyor işte Bi gün hareketli çok güzel Bi gün yok 🤦♀️ buda korkutuyor şu çarşamba gelsede gitsem Bi hastaneye başka bişey istemiyorum 🤦♀️
Sena_1997 Acemiannes 34+6 yim canim ultrasonda 1 hafta önde çıkıyoruz karnim cok kötü kaşınıyor tahliller normal çıkıyor artık kasıntıya dayanamadigim icin nisanin ikinci haftası bebegi alacak gibi konuştu doktorum
Acemiannes Sena_1997 erken değilmişmi biraz sert kumaş al kaşı karnını ben öyle yapıyorum çatlakta olmadı ama sakın tırnakla kaşıma çünkü ben ayaklarımı kaşıdım çatladı😔