mihra2021su yaaa 10yasimdaydim bı kardseim olucak diye havalara ucuyodum erkek olucagini öğrenmiştik ve ben görkem ismini istemiştim annemlerde kabul etmişti ama maalesef Kordon dolanmisti anne karnında kaybettik ve koyamadık 😔böyle ölen baba anne isimlerinin falan koyulmasindan emin olamiyorum bnde görkem koyarmiyinm acaba diye düşünüp biyandada korkuyodum çocukluktan kalmış demkki o bnde 🥺berat kandilinde öğrendim cinsiyeti bebeğimin berat koymak istedim sonuna falan eklermiyin diye düşünce deyim hala .ismiyle güzel günler görsünler inslalah 🤲