Elisa0110 evett geçiyor merak etmeyin 4. Aydan sonra bende kararma kalmadı, hatta ben hamileliğimde depremi yaşadığım için sıkıntıdan vücudunda benek benek kırmızılıklar çıkmıştı dalmaçyalı gibiydim onlar bile geçti gitti, doğal olmayan içeriğini bilmediğiniz şeyleri kullanmayın derim geçici bi süreç zaten, vücudunuza sürdüğünüz kana karışıyor ve bebeğinize de geçiyor en önemlisi onun sağlığı