Elisa0110 şuan fitil kullanıyorum kaşıntılarım oluyor etkiler diye düşünüyorum anca hamilelikten sonra kullanırım bu tarz şeyleri bence sizde öyle yapın
Aslında bu 2. Gebeliğim ilki erken doğumdu kaybettim onda da aynı şekilde genitalim kararmıştı doğumdan sonra geçti tertemiz oldu kendiliğinden bunda da inşaAllah öyle olur çünkü normalde de nemlendirici krem bile kullanmayan biriyim yüzüme bile kendiliğinden geçmesini bekliyorum 😂