asliiiiiiiii ilaydagkk1 heryerde yok sanırım pazattesiye mi kaldı acaba ya testin var mı varsa onu yapsana ordanda görebiliriz aslında aklıma valla başka bişey gelmiyor he 🤗
ilaydagkk1 vajzkzanoz yok canım o yüxden görmek için yol aroyprum ama pazartesiye kadar mecbur beklicem gibi
asliiiiiiiii ilaydagkk1 ah bea bana yakın olsan ben sana getirirdim hemen 1 tane vardı bende yedek kalan okadar çok yapmıştımki kandan önce takip etmek için koyulaşmayı kan verene kadar 🤣🤣🤣
ilaydagkk1 DenizAda_ var var değer çarşamba 903 çıktı ama artış az geldi farklı labarotuvar ama %50arrmış gözüküyor
DenizAda_ ilaydagkk1 hadi canım gözün aydın inş sağlıkla gelsin çok yenidir o haftaya her şey şekillenir
ilaydagkk1 minosannecik_2minis pazartesi 623 çarşamba 900 çıktı vuma verdim sağlık ocapında henüz çıkmadı
ilaydagkk1 Esma006 güzel mi gerçekten bende %100 olmadı diye moralim bozuldu ama farklı hastane tabiki onunda farkı oluyormuş
ilaydagkk1 Esma006 cuma günü ilk verdiğin yerde verdim bakalım oda sonuç çıkmadı sağlık ocağı diye ama daha önce 1 düşük 1 kimyasal yaşadım değer düştüğü gibi ikisindede kanamam başladı şuan çok şükür yok bir şey