ARYa143 esraa15 hiçç korkma ben boşuna korkmuşum dedim, düşünme bile boşver gereksiz stres yapma bebeğine de kendine de👌🤗 Bir de etlileniyosan kimsenin olumsuz doğum hikayesini dinleme, her doğum farklıdır, dua ve tevekkül et gerisi Allah’a kalmiş ☝🥰
demirrleydi_ esraa15 iki defa oldum o iğnenin acısı nasıldı hatırlamıyorum bile sinek ısırığı gibi bir şey
prs_99100 Vücuda girdiği an tüm bel altını uyuşturan bi iğneyi hissetmeyi nasıl bekliyorsunuz ki daha bele batarken başlıyor uyuşturmaya ve bir saniye içinde tüm his kayboluyor acı değil kendisini yaptığını bile anlamamıştım yaptın mı diye sormuştum 😂
yasen1 Asla hissetmedim 2. Sezaryan olarak ilkinde de hısetmedım hiç korkma tetenoz falan daha berbat öyle diyeyim