esraa15 Arkadaşlar sezaryen doğum yapacağım iğneden korkuyorum anestezi iğnesini hisseden var mı acı oluyor mu
bbaskal esraa15 Sinek ısırığı daha çok acıtıyordur öyle söyleyim kıl gibi ince bir iğne hiç bir şey hissetmiyorsun
Iremsel_ esraa15 işin ehline denk gediysen acı hissetmiyormuşsun ama ben tam tersini yaşadım malesef ama bu tamamen doktorla alakalı çünki o hastanede doğum yapan herkez aynı şeyden muzdaripmiş yaşadıktan sonra öğrendim
cmrc esraa15 asla korkmamalısın gerçekten hissetmedim diyebileceğim kadar az bi şeydi. Elimdeki damar yolu açılırken daha çok acıdı öyle söyleyeyim. 15 günlük daha bebeğim
HakanKemal esraa15 Serum iğnesi daha çok acıtıyor desem bana vurdular dedim iğneyi vurdunuz mu çoktan demişti hiç hissetmedim iğneyi
beyzasmom esraa15 çok çok ince bir iğne doktorunuz da işinin ehliyet neredeyse hissedilmeyecek bir sızısı oluyor
ARYa143 Ben de sinek ısırığı gibiydi diyenlerdenim ☝🤭😁 çok korkardım, hatta ameliyattan çok ondan korkardım sonra bu muydu dedim😂
esraa15 ARYa143 ben de ameliyattan korkmuyorum ama bu ipneden korkuyorum çevreden duyduklarım beni biraz ürküttü
myangelson esraa15 sezaryen doğumda en son korkulmasi gereken şeylerden biri bence spinal iğnesi. Elin üstüne açılan damar yolu daha çok acıyor gerçekten
ozlm4835 Eskiden epudural ve spinal anestezi direk uyuşturmadan yapılıyormuş 6 sene önce özel hastanede sezaryen doğum yaptım öncesinde orayı uyuşturmak için bi iğne yaptılar hiçbir şey hissetmedim gerçekten damar yolu açmak çok çok daha acılı hiç korkmayın ☺️
ARYa143 esraa15 hiçç korkma ben boşuna korkmuşum dedim, düşünme bile boşver gereksiz stres yapma bebeğine de kendine de👌🤗 Bir de etlileniyosan kimsenin olumsuz doğum hikayesini dinleme, her doğum farklıdır, dua ve tevekkül et gerisi Allah’a kalmiş ☝🥰
bus_ra1 esraa15 valla aneztezicinin el ile muayesi iğneden çok acıtıyor iğneyi asla hissetmiyorsun ikinci sezeryanimi oldum on gün önce