tns48 sana da çok geçmiş olsun 🫂 benim ilk hamileliğim biraz travmalı maalesef. 18. Haftada 2 cm açıklık ile atıldı. Çok da umutla atılmadı doğrusu kese dışarıya çıkmaya başladığı için. Tamamen istirahat ediyordum sadece tuvalete kalkıyordum. 23. Haftada hastaneye yattım tuvalete de kalkmıyordum artık ama 26. Haftaya kadar dayanabildik ve erken doğum yapmak zorunda kaldım maalesef. Bu sefer 12. Haftada önlem amaçlı atıldı şimdi 20+5 olduk şükürler olsun çok daha iyi gidiyor. Benim de doktorum hareket edebilirsin çok zorlamadan normal hayatına geri dön dedi ancak ben asla rahat edemediğim için hep istirahat etmeye çalışıyorum