tns48 1melekannesi3858 evet bakılıyor bende serklajlıyım 2 gebeliğim ilkinde oldum diye bunda da önlem amaçlı attılar 13 haftada 16 haftadayım şimdi ama sizin belirtmeniz gerek önce ki gebeliği söyleyerek
1melekannesi3858 tns48 ama benimkine radyoloji uzmanı yapacak ikili taramayi onlar da bakiyo mu ki kendi doktorum bakacagini söyledi ama ayın 14 ünde bende ozmna kadar sorun olursa diye endişelendim 14 haftalık oluyorum ozmn
tns48 1melekannesi3858 bakıyor diye biliyorum bana perinotoloji bakıyor riskli gebelik diye yani doktorun oraya yönlendirdi dikiş atması için. Ki 12-16 haftalarında atılıyor. İnşALLAH atılmak zorunda olmaz upuzundur servisk boyunuz 🤲🏻🥹
tns48 1melekannesi3858 umarım gerek kalmaz atılmasına. Benimde 2 gebelik ilkinde kontrolde acil aldılar 8 yıl sonra gebe kalınca doktora ben belirttim 12 haftaya kadar sürekli ölçtü 13de önlem amaçlı atalım dedi. Bebek için attırdık inşALLAH sağlıkla kucağınıza alırsınız. İçinize sinmediyse gidin bi doktora paylaşın durumu.
sirius8 1melekannesi3858 detaylı da bakılıyor bildiğim kadarıyla onun dışında her muayene de doktor isterse bakar zaten birde vajinal ölçümle en doğru sonucu verir serviks boyu
1melekannesi3858 sirius8 onu biliyorum karından ultrason ile vajinal bır olmuyo kizimda sürekli ölçülmüştü
pamuksekeer @1melekannesi3858 şehir hastanesinin aciline gidebilirsin bakıyorlar ağrım var vs de gelmişken ona da bakar mısınız de
ayzesa 1melekannesi3858 ilk gebeliğiniz serklajlıysa bunda da zaten Serklaj atılması gerekir diye düşünüyorum
1melekannesi3858 ayzesa doktorum mecburluk bişey yok dedi tek bı öykü ile ikincide de atılacak diye bişey yok dedi zamanla perinatoloji kararı ile yapılır veya yapilmaz denilecek dedi
Aysnragc 1melekannesi3858 detaylıda söylüyorlar bana 2 gebelikte de söylediler siz söyleyin bakması için