busu1 ebrudefnee Benim erkek hazırdı Emire Ege yada Kerem Ege olarak göktuğda beğenmiştim Ali Karanda güzel 🤣 ama kıza gelince çeşit arttı hiiiic karar veremiyorum ne olacak en son bakalım 🤣
Leilani busu1 Gökçen 😍😍😍 Gökçe de güzel ama bir harf bir ismi bu kadar mı güzel yapar yaa o kadar hoşuma gidiyor ki Gökçen
arzucagil busu1 miray eylül çok güzel bence gökçe de güzel ama bu ara çok fazla kişi gökçe koyuyor kimi duysam gökçe koyacağım diyor çocuk okula başladığında sınıfta kızların yarısının adı gökçe olacak galiba
busu1 arzucagil Bilemiyorum ki ya o kadar bulamıyorum ki artık araştırmaktan hiçbir isim tam sinmiyor Miray seviyorum çevre beğenmiyor eşim çok kaba büyük ismi givi diyo soguyorum bu sefer
arzucagil busu1 o kadar haklısın ki ben de bulamıyorum şuan içime sinen bi isim. Bi kızım var ismi Çağıl şimdi ikinciye hamileyim net değil ama kız gibi dedi doktorum ona isim bulmaya çalışıyorum tam olarak işte bu dediğim bişey olmadı
arzucagil busu1 Çağlayı düşünüyorum evet çok hoş eşimi ikna edebilirsem 💓 inş en kısa zamanda içimize sinen isimler buluruz 🥰