busu1 evet defne ismi çok güzel ben severek koydum dediğim gibi bundan neredeyse 10 sene önce felan beğeniyordum lise zamanlarımda o yüzden koymak istedik ama çok kişi koyunca da biraz şey oluyor 😀 ama güzel isim sareyi de benim söylemesi çok hoşuma gidiyor diye yanına ekledik ama o isimide ilk duyduğunda insanlar şey yapıyordu oda popüler olmaya başladı gibi😀 Eylül ismide güzel kız ismi ararken benimde listemde vardı ama isim seçme kısmı gerçekten çok zor şimdi 2. Ye hamileyim erkek olacak erkek ismi bulmak daha zormuş 😀😀 kız olsaydı bu sefer gülce ismini düşünmüştük ama erkek ismi bulamıyoruz içimize sinen 😀