Oncelikle saglikla gelsin ins benim kizimin ismi de ülkü Asena cok begenerek koyduk bizim de ilk basta aile buyukeri karai çıkmıştı ama kimseyi dinlemedik. Benimde oglum olacak ins onunda iami Kürşad Mete olcak simdi de Kürşad istemiyorlar ama kim takar😄