İlk önce saglikla gelsin tabiki sabırsızlıkla ailecek bekliyoruz büyük kizimin ismi Azra Ela 🥰 Buna da ben Asena Hüma koydum biraz eşimin tarafı asena ne falan yaptı ama Hümayi beğendiler umrumda değil herkes kendi bebeğinin ismine baksın hih 😂🤪 bu ismi koyana kadar canim çıktı ne aglamalar yaptım ama esim bugün dedi sen koydun ya ismini diye nasıl yani Asena Hüma mi olacak dedin o arada kizcem bir hareketlendi anlatamam ismini beğendi galiba 🙊🙊 minnoşum ya sağlıkla gel başka hiç birşey istemiyoruz annemmmm 🌸🥰