yorgunamaumutlu mutsuz1 kaç mm olduğunu bilmiyorum ama benimde iki overde de pkos vardı zor hamile kalıyordum ama kilo verdiğim zamanlarda hep hamile kaldım 5 kez normal yolla hamile kaldım ama bende farklı problemde olduğu için düşük oluyordu şuan 30 haftalık olduk çok şükür
Almirolie mutsuz1 iki overda da vardı dolu doluu hamile kaldım doğurdum başka bir doktor geçmiş dedi herkes göremiyor bence cihazdan kaynaklı olabilir ama regl düzene girdi geçmişte olabilir
NobleMom mutsuz1 Bende de var ama hamile kalmama engel olmuyor 🤷🏻♀️ Hatta bir doktor doğurganlığın yüksek olması için yumurtalıkların polikistik yapıda olması iyi bir şey demişti. Benimde çok doğurgan olduğumu söylemişti hatta. Gerçekten de korunmayı ne zaman bıraksam hamileydim. Eğer gebe kalmaya engel başka bir durumunuz yoksa hamile kalmanıza engel olmaz. Fazla kilonuz varsa verin. Pcos’a çok iyi geliyor. Birde stres yapmayın. Pco stresi hiç sevmez. Akışına bırakın ve kafanıza takmayın ✨🤍
dgngr mutsuz1 birinde var galiba. Benim 4 olması gereken sayı 4 tü. Bekarken vitamin ilaç vs kullanmıştım 1 ay.
mutsuz1 yorgunamaumutlu maşallah eninde sonunda hayırlısı ile olmuş sonuçta, Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, benim birde triodim var, her iki Overde yumurtalıkta pkos var, adetim 40 günde 45 günde bir oluyor….. 2 kez kimyasal düşük yaşadım. 😞
mutsuz1 Almirolie benim her iki Overde var, doktor küçük küçük fazla var dedi. Multikistik.. Hamile kaldım 2 kez ama kimyasal oldu, şimdi 1 senedir cocuğum olmuyor 😞
mutsuz1 NobleMom ben çok stres yapıyorum acaba ondan mı, özeldeki doktor da söyledi stres yapma dedi ama benim trioidimde var. B12 eksikliği de var. Stres yapmamak elimde değil. Bilmiyorum çok takıntılıyım. Yapmamaya çalışıyorum ama etrafımdaki insanlar beni strese sokmak için uğraşıyor… Kısır diyorlar
Almirolie mutsuz1 yaa kıyamam 🥹tam tutunamıyor olabilir bebiş sorması ayıp akıntın çok mu ? Akıntı büyük ölçüde engelliyor
fatma102 mutsuz1 canım pcosta vit. depoları doldurman gerekiyor..kilon var ise kilo ver TSH değerine dikkat et..benimde kimyasalim oldu ve bunun en büyük sebebi vit.eksikligi B12 demir folat TSH değeri vs .en son ovictor takviye kullandim faydasi oldu şükür ..çok yumurta oluştuğu için vücut vitaminleri çok kullanıyor ve sağlıksız gelişiyor catlamiyor çatlasa bile sagliksiz oluyor.yumurtalar adetle atılıyor malesef bunun çözümünu böyle buldum ben …inşallah tez vakitte sağlıkla gelsin senin bebisinde 💞şuan farkettim daha öncede yazmıştım size 🫢
NobleMom mutsuz1 Böyle insanlarla görüşmeyi kesin bence. Çok yakınınızsa da kafanıza takmamaya çalışın 🙏🏻 Kafanızı oyalayacak hobiler edinin. Örgü örmek, sosyalleşmek, yapabildiğiniz başka el işleri vs. Bu şekilde zihninizi oyalayın çok iyi gelir. Tiroid için dahiliye ye gidin baktırın. B12 eksikliği bende de var gebe kalmayı etkiler mi bilmem ama takviyelerinizi alın sizin içinde önemli sonuçta. Eşinizle çocuk için birliktelik yaşamayın bu da çok etkiler. Umarım en kısa zamanda alırsınız güzel haberi 🙏🏻✨🤍
dgngr mutsuz1 yok kistim çıkmadı. Pcos düşmanı, doğurganlığı etkileyen vitaminleri aldım. Eksik olan vitaminleri tamamladım
mutsuz1 Almirolie evet, tam hamile olduğumu öğreniyordum aradan 2 gün sonra düşük yapıyordum, psikolojik kayıp😞, akıntıdan çok kuruluş var. Akıntım sadece adete yakın oluyor ama fazla değil.
ikizannesiiiiiiii Elisa0110 geçmedi bende bence okusa göre yaşamamız lazım sağlıklı ve dengeli beslenmek önemli demişti doktorum ama insan bşr yerden sonra pes ediyor diyet diyet derken de
ikizannesiiiiiiii mutsuz1 bende de var ne zmnnzayıflasam hamile kalıyorum onu anlamış oldum zayıfsanız bile bir kaç kilo vermenizin faydası olacaktır
mutsuz1 ikizannesiiiiiiii 65 kiloyum, hergün yürüyüşe çıksam, ekmeği azaltsam yeşillik çok yesem olur mu? Açlığa gelemiyorum bu seferde açken elim titriyor tansiyonum düşüyor.
mutsuz1 NobleMom teşekkür ederim 💕inşallah ya 💕😢 Kafam çok dolu, kendime meşgale bulamam lazım, Çok doğru diyorsunuz, bu ay çocuk için birliktelik oldu ve eşim hep yorgunum diyor, hergün yorulur insan diyordu. Bendede isteksizlik var, sebebini bilmiyorum.