handandemir öncelikle gözünüzaydın bende tansiyon yüksekliği sebebiyle 32. Haftada doğum yapmıştım , ilk haftalar sürekli evde ağlıyordum anne karnında olması gerekirken kabloların hortumların arasında kalıyor diye çok üzülüyordum, anne sıcaklığını arıyor mu yalnız korkuyor mu hep bu düşüncelerle hayattan soğumuştum .10-15 gün sonra emzirmeye başlayınca hayat güzelleşmeye başladı 3 hafta sonunda eve geçmiştik ve inan büyüme hızları çok iyi oluyor çok kısa sürede toparladı çok şükür anne sütüne ek proteinli mamada vermiştiler şimdi 8 yaşında canım oğlum bir süre hastane kontrolleri oldu kalp, göz ,nöroloji sonra herşey yoluna girdi sende rahat ol Allah ın izniyle çok erken bir hafta değil bir sorun olmaz inş sağlıkla büyüsün❤️