1anne1bebek Busra_bugraaa 36 dan sonra olan doğumlar erken Doğum olarak geçmiyor ama ikinci bir doktora danış derim allah korusun
Tugbaelmass Busra_bugraaa nasıl oldu bu hani sorun yoktu 🤷♀️ Nasıl bir günde Doğum yaptnz anlatırmsnz bende 36+1 bebeğimin suyu azalmıs
Filizismail Busra_bugraaa nolur yeni doğum yapmşsnz bana da dua edin 21 haftalığım ve bebeğimin suyu azalmış bişey olmasın ona
IzguVeAnnesi Sık sık kontrole git canim korkma duani da et doktor buyuk ihtimalle 37’nin bitmesini bekleyecektir saglikli bir dogum icin .
Busra_bugraaa Tugbaelmass ilk doğum yaptığım doktoruma gittim plesanta kireçlenmiş ondan su üretemiyormuş beklemeye gerek yok bebeğe zarar verir susuz kalmak daha büyümez o bebek zaten dedi plesanta öyle olduğu için alındı canım
Utkum Busra_bugraaa çok da küçük değil başka doktorada gitmek istiyorsan gitmelisin tabi de Doğum olacaksa da hiç üzülme biley oldu mı olcak mı korkusundansa biraz erken doğması seni üzmesin
SerpilEsra Busra_bugraaa canim suyuna ne zaman az denildi ne zaman bitti acaba Allah sifa versin insallah haftan buyukmus bir sorun olmaz insallah