wind yasewin ya onu bende araştırıdım haftayla diyorlar ama betanında büyük oranda etkisi varmış. 4+3 de betam 3700 3800 civarındaydı benim 🥰
yasewin İstanbulda deprem oldu sandım tır geçiyormuş aşırı korktum😔😔 bi düşüğüm olduğu için çok korkuyorum bir şey olur şimdi diye
yasewin wind yaa maşallah🥰🥰 kalp atışını duydunuz muu? Evet ya hemen su içtim uzandım Allah korusun🥲🥲