Selam kızlar,doğumda giyebileceğim rahat takım veya elbise arıyorum.Doğumum ağustos sonu eylül başı gibi olucak,sezaryen olucağı için rahat giyilebilir şeyler arıyorum🫶Sizlerin de doğumda giyeceğiniz veya giydiğiniz önerileriniz varsa paylaşalım hepimize fikir olsun 🫶🤰🏻🌸