orkidemm_ _Medine hayır iş yaptım bir uzanayım dedim uzandım tam kalkacaktım içimde pat diye bir ses geldi abooo sular seller gibi suyum geldi 38+2 2 gün sonra planlı sezaryanım vardı
Fatmanur_0416 _Medine eşimin nenesi ben 36 haftalıkken sancılarım vardı diye hastaneye gidip geliyordum o da bunu duymuş işte demişti şimdi doğurmaz bayram akşamı doğurur diye o zaman da 39.haftaya denk geliyordu 37.haftada 1 cm açıklık oldu halen tık yoktu eşimin nenesinin dediği gün bayram arefesinde sancılarım çoğaldı nişanım geldi acile gittim bebeğin suyu az diye yayılım yapıldı sancılarım düzenliydi zaten bayramın 2.günü sabah 4 de doğurdum en azından tahmini tuttu sayılır bana kalsa ben 36.haftada doğuruyordum ilk gebelik olunca insan her sancıyı doğum sanıp yarın birazdan doğurcam psikolojisine giriyor🤣🤣
1cey _Medine doğdu valla ya, hatta şakasını yaptık yarına doğum olsa artık falan diye, eşim de sezeryan olsan yarın da doğursan artık dedi, şakasına yani normal doğum planlıyorduk 😅
Busranur_mnts orkidemm_ ay aynısıı kasılmam vardı geçmemişti uzandım pıt diye ses geldi suyum boşaldı
_Medine Fatmanur_0416 masallah nine bilmiş 😅 eski kadının halı baska 😄bende öyleyim biliyonmu her dk doğucak sanıyorum çok bekletmez inşallah gece daha düşünür oldum 🤓
Fatmanur_0416 _Medine benim tek dileğim uykumu alıp doğuma gitmekti nasip olmadı 🤣 valla İlk gebelik olunca gerçekten insan bilmediği için her sancıyı doğuracam diye algılıyordum ay aşırı değişikti 🤣🤣🤣 ama doğum sancısı öyle bir sancı ki anlıyorsun doğuracağını tecrübe kazandım ama sezeryan devam edeceğim için sancılarım olmaz diye düşünüyorum 😅
annebebeka _Medine valla rüyalarıma göre 39+4 doğum olucak bebek 3,900 kg olucak 😂 10 rüyamın 4ünde aynı şeyi goruyorum doğum raporunu falan görüyorum😁 bakalım hayrlisi
Fatmanur_0416 _Medine hamilelik daha rahatmış🤣 uyuyorum ama aralıklı olunca insanın dengesi bozuluyor kim görse göz altlarına ne olmuş niye bu kadar kilo verdin yüzünden belli diyorlar 🤣
tatlibiri _Medine o daha zor benim kız gelmek bilmedi dönmedi bunun geleceği döneceği yok dedi doktor dedim al beni artık doğurt pazartesi hazırlan gel dedi gittik 😂😂😂