bebistakibi Hanımlar merhaba . İlk 4 ayda 10 kilo alan da gördüm sosyal medyada hiç almayan da . Sizlerin süreci nasıldı bu aylarda kaç kilo aldınız ? Ben 2 almışım normal mi çok mu az mı ?
Kubra381 bebistakibi benim çok bulantılarım oluyor o yüzden ben ilk trimesterde hiç kilo almıyorum hatta veriyorum bile
rabiaduru1 bebistakibi ben 4 ayda 8 kılo verdm. Midrm almıyodu bidr kılolu hamile kaldm 83ten 75 düştm. Yeni yeni yemeye basladm. Muhtemelen 10 kg alıp dogururum. İlk gebelikte de öyle oldu. Sonra zayflıcm inşallah
leefamily Haftamdayım +15 kilo ilk trimester da zaten 8 kilo almıştım bile , doktorum zayıf ilk gebeliklerde normal dedi açıkcası bende umursamıyorum 😅
leefamily bebistakibi bebeğin ölçümleri haftasıyla uyumluysa onun bir önemi yok aslında. Önemli olan yediklerimizin bebeğin ihtiyacını karşılıyor olması.
bebistakibi leefamily çok şükür şuana kadar öyle bi sorun olmadı yarın doktora da soracağım tabi de bana ilk başta toplam 11-16 kg arası kilo alabilirsin denilmişti bende hala bi gelişme yok 😅
bebistakibi zey55 ay maşallah sağlıkla kolaylıkla doğumunuz olsun inşallah 🌸 Bakalım ben kaç kilo alacağım 😅
zey55 bebistakibi diyetisyene gitmeyi düşünüyorum rahatsız oluyorum biraz bu kilodan ama çok şükür bebek de güzel kilo alıyor kararsızım napıcam
bebistakibi Kubra381 bende çok iştahsızdım gerçekten ondan mı alamadım acaba ? Ya kilo alma hevesinde de değilim ama normal değilse diye korkuyorum 🥹
evnongkc 4 aylık hamileyim 70 ile hamile kaldım şu ana kadar 2 kilo aldım ama göbeğim çok erken çıktı 3. Gebelik olduğu için mi artık bilemiyorum
Kubra381 bebistakibi endişe etmeyin Ben kızımda da öyle olmuştu bu hamilelikte de öyle bulantıdan çok yiyemediğim için zayıflıyorum bile
bebistakibi rabiaduru1 gönlünüze göre olsun inşallah kilo alınır verilir önemli değil bebişler iyi olsun 😌