betuldenk Bugün yemekleri sabahtan yapmanın haklı gururunu yaşıyorum 😍 Nohut Sebzeli bulgur Cacık ✔️ Erkenden açtım postu ne yapacağını bulamayanlara fikir olsunnn🌸
Deleted33000 betuldenk helaaaaaaallll kraliçe ya bende makarna yaptım bekliyorum öğle yemeğine gelsinler akşama da bazlama yapayım diyorum
betuldenk Deleted33000 off bazlama mı 🤤 arasına sıcakken tereyağ yanına çay peynir domates aaaay ağzım sulandı ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun❤️
ARYa143 betuldenk nohutu akşamdan ıslatmayı hep unutan ben bu menüyü beğendi 🙈😂 ellerinize sağlık ben de tavuk pilav yaptım, birazda dünden vardı yemeğim zaten yeter yoruldum 🙄🙈😂😂
Deleted33000 betuldenk evet canım ben canımız çekince hemen tavada 8 10 tane yapıyorum öğün oluyor bizede ben bide üzerine yağını değişik yapıyorum mükemmel oluyor
ARYa143 betuldenk heee mantıklı 👌😊 ben genelde çok pişirip, pişmiş atıyorum 😁 bazı çorbalarda kullanırız biz, hatta mantının üstüne nohut varken sos yapmayız👌🤗
betuldenk ARYa143 ben de çorbalar için pilavlar için falan sürekli bulundururum bazen de böyle hazırda çok varsa dondurucuda 2 dakikada yemek yapıveriyorum baktım iki poşet var dedim yemek yapayım😂
ARYa143 betuldenk ellerine sağlık iyi yapmışsın 👌🤗 turşu da çıkar yanına iyi gider 😂pilav üstü nohut+ üstüne de karabiber atcan🤭🙈🤣
betuldenk ARYa143 çıkarmam mı durmadım yanına bişeyler daha yaptım vişne hoşafı közbiber mezesi tatlı 😂 bugün hamarat modundayım galiba 🙈
Deleted33000 hd_d Evet kız bazen insan yemeklerinden tiksiniyor artık biz akşam kahvaltısına bayiliyirz böyle bide hamur işi yaparsam offf yemede yanında yat😂😂